genic

Uploaded 13 квітня 2013

Recorded квітня 2013

6,6

біля Vilaseca, Catalunya (España)

Caminada per Bellmunt. Final de l'entrenament dels "matxos". La ruta es molt divertida ja que es fan els camins dels quatre costats de la muntanya. Es puja per la cara Oest (Serragrenyada), es baixa pel Nord (Cami de Vidrà), es torna pujar per l'Est (Cami de la Vall) i finalment es torna a baixar per la cara Sud (Cami Vell). Molt recomenable per les persones que els agradi Bellmunt. Es veu per tots costats i es gaudeix de les quatre cares de la muntanya. Es visita llocs d'una gran vellesa com el cami de les gargantes, la carena de Serragrenyada, Bellmunt, Hi era de massa, els Degollats, la Casa de la Vall, amb unes vistes espectaculars sobre la vall de Sederna i Espaulella, i com sempre en el Cami Vell la font Vidranesa i el Pedronet de Montserrat. La sortida i la arribada es a Torelló.

Cami de les Gargantes

Aparcament - Cami Vell

2 коментарів

• MarcCAT 8 вер. 2015

Pujar dues vegades a Belmunt, ja és de campions.
    felicitats

• Фото trencasoles

trencasoles 6 вер. 2017

hola como esta la ruta en cuestion de agua para beber me interesa poder hacer una salida de dos dias i vivaquear por la zona, gracias un saludo