josepmsr

Recorded лютого 2019

2,7
5,4

біля  Mas de Barberans, Catalunya (España)

Els ports, barranc d'en marc, l'airosa i baixada per l'escaleta.
inici ruta.
pont.
escales
indicador

• Фото josepmsr

josepmsr 21 лют. 2019

Avui una altra sortida als port que sempre son espectaculars, deixan el cotxe a l'area de la vall ,es recula 1,4 km i a l'esquerra trobem un pont que es on comença el sendero.tan el barranc d'en Marc com la cova del mateix nom valen que perdem un bon ratet exploran lo , una mica mes amunt trobem el forat de la vella a la dreta,un altre indret molt bonic.Ara el cami s'enfila amunt amb una serie de revolts i vistes magnifiques fins arribar al encreuament cap el castell de l'airosa cap a la dreta.Una vegada al peu del castell el cami dona la volta al mateix i descobrim el ull de la bruixa,es un magnific mirador del cim del castell de l'airosa i tambe un bon lloc per fer un apat ja que te les dues cares.Tambe es pot pujari,jo no i vaig pujar ja que anaba sol i no m'agrade arriscarme.Es retorna el cami fins l'encreuament i ara el cami esta una mica mes brut pero es segueixen les marques vermelles facilment,despres de passar per una serie de indrets on les vistes tornen a ser magnifiques arribem a la anomenada roca chapada i una mica mes endavant al pas de l'escaleta ,jo no el habia fet mai ,i la veritat es que si la roca estes mullada seria una mica dificil de baixar,despres es baixa fen llaçades i es una mica farregos ja que el terra es de pedra solta petita i es relliscos,una mica mes avall s'arriba a la pista forestal i tot que ja un sendero que casi va paralel,jo vaig acabar la ruta per la pista, una bonica sortida per les fotos i el parat-je.