1,5
3,1

біля Setcases, Catalunya (España)

Pujada al Costabona (2465 m) des de la Collada Fonda (1902 m) on hi arribarem agafant la pista forestal que va d'Espinavell a Setcases. Una pista amb bon estat apte per qualsevol vehicle.
Un cop a la collada, s'agafa el camí que puja al coll de pal i al cap de 1,4 Km es trenca a la dreta sempre tenint ben present el cim al que volem pujar quedant per arribar-hi aproximadament 1 Km de forta pendent.
La baixada pel Coll de Pal per un camí ben fitat que presenta unes inclinacions menys pronunciades i que de fet és el camí més utilitzat per pujar al Costabona. Al cim tenim cap a l'oest unes panoràmiques impressionants sobre el circ d'Ulldeter amb el Pic de la Dona, el Bastiments i el Gra de Fajol, més propera queda la Coma del Tec amb la Roca Colom i les formacions pedregoses de les Esquerdes de Rojà. Al sud-oest podem veure la Serra Cavallera i el Taga, al nord el massís del Canigó. Si el dia es clar podrem veure les comarques de Girona fins al mar.