0,7
1,5

біля  Carrícola, Valencia (España)

Es tracta d'una ruta circular amb un grau de dificultat molt baix. El poden fer xiquets (la meua filla tenia 4 anys) i duia a l'altra a la motxilla.

És una ruta circular. Es pot pujar en qualsevol dels dos sentits, encara que jo recomane, en el moment de la bifurcació, seguir a l'esquerra, per que és una pujada molt més sostesa, encara que també més llarga. Pense que per a xiquets és més adequada. A més, seguir el itinerari que recomane, serveix per a poder admirar el castell (i fotografiar-lo), perque anem per l'altra banda del barranc. Si no ens interesen les fotos i no es va amb xiquets, l'altra opció és més curta. Hi ha que valorar-ho.

Recomane fer tot el circuit, pujant per un lloc i baixar per l'altre perque així es veuen totes les escultures i "sorpreses" que hi ha al recorregut. Està tot ple de coses amagades, que són molt utils per a mantenir als xiquets entretinguts.

Nosaltres la vam fer amb moltísima calma i vam tardar una hora i mitja.