Час  4 годин 59 хвилин

Recorded червня 2019

3,5
7,1

біля  El Realengo, Valencia (España)

Hort de Soriano-Sima De L'Aigua-Hort de Soriano

Classificació: Facil
Tipus de sender: Circular
Eixida: Hort de Soriano (Carcaixent)
Arribada: Hort de Soriano (Carcaixent)
Comarca: Ribera Alta
Població: Carcaixent
Distancia: 41.2 km
Temps: 04:59:04 h (En Moviment 03:43:51)
Desnivell Acumulat: +358/-366

La ruta transcorreix per el paratge natural municipal Hort de Soriano en terme de Carcaixent. Aquest paratge va sufrir un devastador incendi en juny del 2016 que arrasa amb 2000 hectaries de muntanya. Començem des de el parquing del Hort pujant en busca de la senda que transcorre per el barranc de la Timora. La senda es una constant pujada. L'unic tram un poc més complicat es quan s'abandona el barranc per a pujar a les Casa de Cucó al Pla de Reus. La senda va a parar al camí del Pla de Cucó, el que seguim fins arribar al desvio i a lasenda que ens puja cap a la Sima de L'Aigua. En arribar al Pla de la Sima la senda continua per la esquerre i per la dreta , la sima es per la senda de la dreta. Als poc metres tenim altra senda a l'esquerre que baixa a La Barraca d'Aiguesvives, hem de continuar recte fins arribar a la Sima. Se torna per la mateixa senda fins enllaçar amb la senda que hem fetper a pujar, pero no l'agafem , sino que continuem recte, continuant la senda ens porta a le Casa De Don Bernardo, destruida casi per complet per l'incendi. Continuem ara per pista en busca de la baixada cap el Hort per el barrand de L'Esmeralda. La baixa per el barranc es fa prou complicada per la vegetacio i per els pins cremats caiguts que van tallant la baixada. El Barranc ens porta a la carretera que puja al Hort.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.
El barranc no te una senda definida, tan sols algunes linies groges, però esta prop tupit i dificulta el avanç.

3 коментарів

• Фото maladeta1

maladeta1 1 лип. 2019

Una buena mañana por la zona

• Фото AngelaMS

AngelaMS 1 лип. 2019

Ruta amb dos parts molt diferenciades, la primera fins la sima i de de la sima al tornar per el barranc de l'esmeralda esta intransitable.

• Фото jjgilalbelda

jjgilalbelda 26 лип. 2019

Esta passa pel meu poble :-)). En bicicleta també és divertida.