Marc Us

Recorded серпня 2014

1,6
3,3

біля La Vaccaja, Corse (France)

Pujada al Capu di a Veta (703m), des del final de les urbanitzacions.
A l'entrada de Calvi, prenem el carrer direcció Pietra Maggiore i seguim fins que s'acabi la carretera, primer encreuament a la dreta i el segon a l'esquerra, trobarem un aparcament de sorra on podrem deixar el cotxe.
Sortim de l'aparcament per la carretera asfaltada uns metres fins a trobar les pintures vermelles i una fita que indiquen que hem d'entrar al bosc.
La pujada no té pèrdua i està ben senyalitzada, en algun moment haurem de posar alguna mà per superar alguna pedra però tot molt senzill.
És un inici bastant dret i dur si fa molta calor, poc abans d'arribar al coll trobarem el darrer bosquet on ens podrem resguardar per darrera vegada del sol.
Un cop al coll girem a la dreta i poc després arribarem al Capu, primer trobarem una petita creu i després ja la gran creu que es veu des de la platja estant.
La baixada la farem dirigint-nos cap la pista que va baixant cap a Calvi.
Fent drecera pels caminets que tallen la pista ens trobarem a la carretera que hem agafat per arribar a l'aparcament.
Les vistes panoràmiques són 360 graus al voltant de Calvi.

Aparcament

Senyalcalvi

20-AGO-14 11:11:55

• FloeE 14 лип. 2015

Breathtaking view over the Bay of Calvi, east towards the airport and the west coast. The last 20 minutes are harder but worthwhile.