SantiCOYOTE
  • Фото Camino de Santiago '19 7a etapa (ETAPA FINAL) Vilanova de Lourenzà - Lousada

Moving time  4 годин 52 хвилин

Час  5 годин 48 хвилин

Координати 3513

Uploaded 21 травня 2019

Recorded травня 2019

5,3

біля  Villanueva, Galicia (España)

Preciós fins a Mondoñedo, "Camino-Camino" de aglomerat, entre arbres i ombres i valls verdes immenses (i, es clar, alguns eucaliptus també). Un 10 !
Mondoñedo no mata gens, ni el poble (tres carrers aprofitables) ni la entrada (carretera ...). La Catedral podriiia salvar-se si es té temps i 3 €.
I de Mondoñedo al final ... quatre paraules: ASFALT i ASFALT i PUJADA i PUJADA.
Les pujades rai, que jo pujo més bé que baixo pero l'asfalt ... l'asfalt es criminal i caaaaasi fa malbé unes vistes de valls verdes inacabables (casi), tot i que és inevitable que els peus acabin treient fum.
Promig del dia: 9'5 sobre 10 fins a Mondoñedo i 7 sobre 10 els altres 9'8 km fins a Lousada. TOTAL: 8'5 sobre 10 pel dia.
NOTA DEL DIA: Una nova GRAN espelma a Santa Butllofa verge i màrtir del asfalt, patrona dels podòlegs. BENEÏDA SIGUIS !!! Hem aguantat les plantes dels peus senceres !
NOTA DEL DIA 2: Gràcies al meu cirurgià del genoll i al meu fisio de capçalera. Sense vosaltres no hauria acabat ni la 1a etapa !