Esquerp

Recorded січня 2017

-6 m
5,1

біля Cala Santanyí, Baleares (España)

Excursió aparentment senzilla, que surt de les típiques excursions per la Serra de Tramuntana, però espectacular per les seves panoràmiques. La única complicació, apart de la llargada (superior a 20 Km) està en les pujades de Cala Màrmols i del torrent d’en Barragot en dirección al far de Ses Salines (i les baixades en tornar), però no comporten altre dificultat que ajudar-se amb les mans. També pot ser difícil creuar el Torrent d’en Barragot si ha plogut molt i du molta d’aigua.
Es preferible no fer-la en l’estiu de ple, perquè hi ha molt poques ombres i la possibilitat de nedar a les cales de s’Almuina y Màrmols no compensa la calorada del camí.
Si es fa a l’hivern, cal recordar que el camí es llarg i no convé arribar en fosca. El nostre grup no camina molt ràpit i van necessitar 8 hores (descansos inclosos).
En resum, molt recomenable.

Inicio

Cala S'Almunia

Archaeological site

Talaiot

Mal estat de conservació

Esbucament

Esgarrifós esbucament cap a la mar. Just després, a devall el camí hi ha un buit.
Пляж

Cala Mármols

руїни

Caseta a la Punta d'es Bauç

Hi ha una caseta des carabineros, totalment en runes i a devant una de nova construcció.

Runes

Річка

Torrent d'en Barragot

Si ha plogut molt i el torrent baixa ple, pot ser dificil passar.
джерело

Pou

Ara no s'hi pot arribar perquè està derrera una rejilla.