Скачати

Координати

12 червня 2021 р.

червня 2021

біля Arahós, Catalunya (España)

Ascensió al Pic de Màniga des de les Bordes de Virós. Cim inclòs a la llista 100 cims de la FEEC.

Marquem la ruta com a moderada perquè és llargueta i a més té un fort desnivell.

Des de les Bordes de Virós seguim els indicadors i les marques grogues cap el Refugi de Gall Fer. Sense arribar del tot al refugi continuem amunt, seguint ara marques de pintura blava. Finalment fem cap a una pista forestal, la seguim llargament.

En un moment donat la deixem i continuem sense camí amb l' objectiu d'escurçar una llarga llaçada. Aquest tram és a partir de la meitat força vertical, de fet a la tornada hem decidit baixar suaument per pista. Bé, després de fer aquest tram sense camí fem cap de nou a la pista. En un revolt molt marcat, més o menys sobre els 2.200 metres d'altitud, la tornem a deixar i encarem per corriol fitat la darrera part de l'ascensió, situant-nos primer a la carena i des d'allí en direcció evident fins el cim.

Retorn pel mateix camí, passant ara sí pel Refugi de Gall Fer.

A reveure!

Direcció Refugi Gall Fer

Seguim marques blaves

Seguim marques blaves a la dreta