Час  4 годин 36 хвилин

Recorded січня 2019

2,8
5,6

біля Bigues i Riells, Catalunya (España)

Caminada per els Voltants del Poble de Bigues feta el dia 19 de Gener de 2019 perquè voliem passar per la Fira de l'Oli Vera, varietat d'oliva típica de la comarca.
De fet en la caminada ens trobem amb molts cmps d'oliveres d'aquesta varietat, totes les oliveres antigues ho són, inclós l'espectacular olivera de Can Roca per la que passem a tocar-la.
Així doncs sortint del poble fem un tomb per els camps del voltant passant per El Pla del Vermell, Can Jeroni, Can Roca, Can Bori, Can Xesc i Can Canals.
Passem a l'altre banda del Torrent de Can Canals i baixem fins al riu Tenes per visitar Les Barbots i l'Avencó, surgències d'aigua a prop de Can Noguera. He posat a la ruta Moderat perquè en aquest punt vam atrevessar pel mig del riu, però hi ha un pont per on travessar sense perills. Les barbotes es troben a la riba dreta del riu a l'alçada de Can Noguera i l'Avencó es roba a la riba esquerra a l'alçada del Gorg de Can Noguera.
Acabarem la ruta fent un tast de pa artesà amb oli d'oliva Vera a la Fira, però això només el dia que es faci la fira que al 2019 ha estat el dia 19 de Gener.
стоянка

Plaça del Mercat

• Фото johnny99

johnny99 15 вер. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

Ruta per conèixer els voltants de Bigues i Riells, ja sigui rural o urbà. Per el meu gust massa urbà, però una bona oportunitat per conèixer la zona. Gràcies per compartir.