sukrugun

Recorded жовтня 2019

3,4
6,8

Переглянуто 118 раз(и), завантажено 10 раз(и)

біля Bahçeköy, İstanbul (Türkiye)

Belgrad 3 Ormanı Bend Rotası_19.10.2019

BELGRAD ORMANI DOĞA YÜRÜYÜŞÜ

GENEL BİLGİ:

Parkur Uzunluğu: 14 km

Görülecek Yerler: Sultan 2. Mahmut Bent, St. George’s Kilise Kalıntısı, Kömürcü Bent, Valide Sultan Bent

Parkur Zorluğu: KOLAY

Program:
09:30 Hacıosman Metro İstansyonu çıkışta buluşuyoruz.İsteyenler beklemeden doğrudan Bahçeköy merkeze gidebilir.
09:40 10 dk aralıklarla kalkan 42HM Hacıosman Metro-Bahçeköy otobüsüne binip son durakta iniyoruz.
10:00 Bahçeköy son durak yakınında yeralan Adıgüzel Kahvehanesinde /Bahçeköy Bahçe Cafede Kahvaltı ve market alışverişi için 30 dk lık mola veriyoruz.
10:30 Yürüyüşe başlıyoruz. Orman içi patika ve toprak yollardan yürüyerek önce Sultan 2. Mahmut Bent’i daha sonra St. George Kilise kalıntısını geçerek Kömürcü Bent’e varıyoruz Kömürcü Bent’te yemek molasının ardından dönüşe geçiyoruz. Dönüş yolunda Valide Sultan Bendi rotamız üzerinde olacak. Bahçeköy merkezde yürüyüşümüzü bitiriyoruz. 16:00 gibi Bahçeköy merkezde olacağımızı planlıyorum.
Malzemeler: Bileği Saran bot giymeniz önerilir, yağmurluk yada panço. Tozluk, pantolonunuzun kirlenmesini ve ayakkabı içine ot, diken, su vb. girmesini engelleyecektir, baton kullanmanız yürüyüşünüzü kolaylaştıracaktır.
Gıda: Yanınıza atıştırmalık (sandviç, meyve yada kuruyemiş), terleme seviyenize göre 1-1,5 lt su alınız.

2.Mahmut Bendi

İkinci mahmut bendi

Soldan

Mantar

Tarihi Harebe

St. George Kilise Kalıntısı

фото

Karanlık Bend (Kömürcü Bendi)