-96 m
2,8
5,7

біля Badalona, Catalunya (España)

Ruta per el nord oest de terme de Badalona,que ens permet tenir perspectives del litoral del Barcelonès i de la serralada litoral.La ruta comença a can Mercader,i entra al parc de ca l'Arnús on podem visitar el jardí romàntic, pugem per la riera de Canyadó i entrem al poligon de les guixeres.Passat un supermercat entrem al parc de la Mediterrània,on abans hi havia un abocador,la perspectiva de la façana litoral,ens convida a fer una parada, d'aquí, pugem al turó d'en Sariol, amb vistes a Montalegre i Tiana.Baixem en direcció a la B20 i anem per el lateral fins agafar el trencall del camí vell de Pomar aqui podem veure el castell de Gotmar i les masies de can Cabra,can Boscà i can Miravitges. Deixem el torrent i pugem fins a la carretera de can Ruti,i d'allá, cap al turó d'en Boscà on hi ha un poblat Ibèric ,baixem per la carena fins a Bonavista. Ja sols queda continuar baixant i enfilar-nos al turó de l'Enric i baixar per el torrent de la font cap al centre de Badalona