2,9
5,9

біля Arbúcies, Catalunya (España)

2018 Catalunya
Desnivell acumulat pujant : 277 METRES
Desnivell acumulat baixant 639 METRES
Tipus d’itinerari CIRCULAR
Participants: LA COLLA DELS DILLUNS (5 PERSONES)
Crònica ARBUCIES,CAN FERRIOL,JOANET,EL FERRUS,CAN TIT,TORRE DE PUJALS,MAS PUJALS,PUNT D’INICI
L’INTENCIO ERA ANAR A VEURA EL SURO GROS DE CAN FORMIGA,PERO AL ARRIBAR AL INDRET PER ANAR A VEURE´L ,ES VA POSSAR A PLOURE, I DECIDIN QUE JA EL ANIREN A VEURE
CON TORNESIN A REPETIR LA SORTIDA
JOANET
Joanet és una entitat de població d'Arbúcies. El petit nucli de Joanet està situat al nord del terme, prop de Sant Hilari Sacalm.
Està documentat des del segle IX (866 i 899)[1] i la seva església parroquial, dedicada a sant Mateu, va ser sufragània de la de Sant Hilari fins al segle XV. Té només un grapat de cases, agrupades en un parell de carrers, i alguns masos dispersos. La major part d'elles conserva elements antics, dels segles XVII, XVIII i XIX
Té 60 habitants en època de vacances d'estiu, però durant l'hivern ronda els 20. Té grans plantacions de diferents conreus i boscos, i s'hi fan rutes amb quads, motocicletes i bicis.

• Фото JCVILAR

JCVILAR 17 серп. 2018

I have followed this trail  перевірено  View more

Magnífic entorn. Fàcil de seguir amb les indicaciones del GR. Malgrat la calor del mes d'agost, es pot fer bé començant d'hora i amb l'ombra dels arbres.