Час  9 годин 21 хвилин

Uploaded 21 квітня 2014

Recorded квітня 2014

5,7

біля Las Llanadas, Canarias (España)

A les 5 i 15 minuts iniciem la pujada al Teide, és un dia fresc i ventós, però no ens impedirà pujar.
La pujada és fàcil, l'únic problema és la neu i el gel acumulats, s'han d'extremar les precaucions i cap a munt. Arribem una mica aviat i hem d'esperar la sortida del sol, el dia promet, bona visibilitat. La sortida del sol espectacular i molt més espectacular l'ombra del Teide, magnifica, gaudim del moment al màxim. Al final el fred ens fot fora del pic, la baixada amb precaució i gaudint de tos els moments i de totes les imatges. Parem al refugi a menjar i recuperar forces, la baixada és llarga. En arribar al tram de baixada forta ja ens hem de treure la roba, la temperatura és molt més alta i no fa vent. Anem baixant pel mateix camí que la pujada, mirant enrere per veure com s'ha fos la neu del primer dia. Després de la Fortaleza la boira ho envaeix tot i s'han acabat les vistes. Per fi arribem a l'inici, una mica molls per la boira i la pluja que hem anat trobant.