Час  4 годин 45 хвилин

Recorded серпня 2017

3,1
6,2

біля Abella, Catalunya (España)

(29-08-2017) Abella-Collada Verda

**PRESENTACIÓ DE FOTOS ORDENADES D'INICI A FINAL**

Entrem a la població d'Abella i anem cap al Veïnat de Baix, on tenim un pal indicador de la xarxa d'Itinerànnia i que seguirem les seves marques grogues direcció a Pardines per la collada Verda. En aquest punt no hi ha lloc per aparcar i continuem pel carrer de la Font de les Dous uns 250 metres, on trobem un bon lloc per aparcar.

Comencem a caminar i seguim les nombroses i visibles marques grogues d'Itinerànnia, també tindrem marques blanques i grogues de PR, encara que bastant espaiades i envellides, ja que també part de la ruta coincideix amb el PR C-189. Baixem per la pista de ciment i creuem la ribera de Pelancà, on la pista comença a pujar i arribem a can Gallina, on la pista passa de ciment a terra.

Seguim aquesta pista sempre de cara amunt, passem pel pal indicador de les Dous, arribem a la zona coneguda com els Plans on s'acaba la pista, arribem a un abeurador amb aigua i una mica després a la font dels Ocells, és un altre abeurador, aquest sense aigua. Seguim pujant i arribem al pal indicador de la font dels Ocells-collada Verda, on s'acaba la pujada i des d'on baixem fins a la propera collada Verda, on deixem totes les marques i seguim la pista de la dreta cap a Abella (hi ha pal indicador)

Seguim la pista sempre de cara avall, passem pel refugi del Pla de Satlla i quan ja estem bastant a prop del poble, enllacem una altra vegada amb la xarxa d'Itinerànnia. A l'entrada a Abella passem per una font i per l'església de Santa Llúcia i sense deixar les marques grogues creuem el poble i arribem al pal indicador que hem vist al matí en arribar al poble i des d'aquí directes al cotxe.

Érem en Martí, en Tomàs i en Pep

6 коментарів

• Фото gabypepi

gabypepi 20 лист. 2018

Ruta molt agradable de fer, un passeig amb bones vistes. Molt bé indicada.

• Фото marti arimany

marti arimany 20 лист. 2018

Gràcies, estic content que us agrades

• Фото 2040

2040 21 лист. 2018

Moltes gràcies gabypepi pel comentari i la valoració.

• Фото Dora63

Dora63 4 серп. 2019

Hola, tinc previst fer la vostre ruta, però vareu arribar a la Font de las Dous? Era una cosa que volia veure. Gracias.

• Фото 2040

2040 5 серп. 2019

Hola Dora63, no vàrem anar a les Dous, perquè vam fer la ruta a l'agost i està tot molt sec, vam passar al costat del indicador, que està molt a prop de les Dous.