Скачати

17 листопада 2019 р.

листопада 2019

3 коментарів

біля Sentmenat, Catalunya (España)

Copio aquí la descripció que fan d'aquesta caminada al tríptic que ens han donat al fer l'inscripció. Com sempre molt ben organitzada i senyalitzada, i avui a l'hora de l'esmorzar l'agradable sorpresa de, després d'un bon entrepà, un pastís de Cal Camilo i xampany per celebrar el 30è aniversari.

La 30ª caminada pels entorns de Sentmenat ens portarà cap al sud i oest del terme municipal i el terme de Castellar del Vallès. Sortirem de la plaça de la Vila i passant per sota l’arcada anirem cap al carrer del Batlle Joan Déu, carrer dels Llims, plaça de Dalt, carrer i passeig de l’Església i carrer de la Poca Farina. Travessarem la riera i seguirem cap a la piscina coberta. Després cap a la carretera de Polinyà i can Mas. Anirem amunt
fins a la carretera de Sabadell i agafarem el camí de can Morera. Seguirem direcció a Pedrasanta, travessant el torrent de can Morera, després pujarem cap a la carretera de Sabadell, la travessarem i anirem cap al nord fins als terrenys de l’antiga masia de Can Puigxoriguer on trobarem el control d’esmorzar.
Seguirem endavant pel mateix camí i després a l’esquerra i donant la volta aquesta vall anirem amunt fins a la carena del Cuiaró, on trobarem l’antiga era de cal Comadran, A partir d’aquí i vers tramuntana només trepitjarem camí ample. En aquest tram
passarem pel terme municipal de Castellar del Vallès on trobarem el segon control i podrem degustar unes delicioses mandarines. En arribar on hi havia l’alzina de ca n’Ametller girarem vers l’est cap a la serra de Can Palau. En arribar a les “Balagnes del Castell” iniciarem la baixada fins al “Campsasala” i trobarem el tercer control on podrem beure llimonada. En arribar al “Campsasala” girarem a l’esquerra cap a cal Guixer i posteriorment cap a can Palau. Travessarem el barri fins al parc de la Riera i després
pel camí paral·lel a la riera anirem fins al Coro on ens obsequiaran amb un record de la caminada.

Sortida

Can Palau

3 коментарів

• Фото raulmc1976

raulmc1976 31 груд. 2020 р.

I have followed this trail  перевірено  View more

La Ruta está muy chula,tiene de todo ,la verdad que lo disfruté muchísimo,algunos puntos nos liamos pero por lo general,es fácil de seguir y paisajes muy recomiendo no es dura,tiene sus cuestas pero son bastante pasables.

• Фото MiquelVivet

MiquelVivet 31 груд. 2020 р.

Moltes gràcies per la teva bona valoració

• Фото jarg1964

jarg1964 7 жовт. 2021 р.

Ruta facil de fer, sense dificultat