MiquelBoix

Recorded травня 2019

3,3
6,5

біля Solsona, Catalunya (España)

La sortida i l'arribada és a la plaça del Camp. En el mapa del Wikiloc hi ha un petit desplaçament per un petit descuit a l'hora d'activar-lo.

Vam sortir de la plaça del Camp en direcció de La Creu Blanca per trencar per la ribera o barranc de Pallarès fins a la Mare de la Font, on ens vam dirigir cap a la Font de la Mina, passant per la Font del Manel, en vam enfilar per les escales i vam passar pel Parc de la Mina en direcció a Cal Gep. Vam fer el camí del darrera del Castellvell, conegut com la pujada, en costa fins a sortir al pla del Calvari, on vam trobar el primer control (C1) i vam menjar o una canya de xocolata o un donut.

Superat el primer control, vam continuar pel camí del Pla de les Baselles i vam sortir a la carretera de Sant Climenç a l'alçada de la central elèctrica. Vam travessar la carretera per endinsar-nos per un corriol al Bosc de Ribalta, i entre rases i camins vam arribar a la Creu on vam trobar el segon control (C2) i vam esmorzar un bon entrepà de botifarra amb unes vistes espectaculars del pla de Solsona i Olius.

En aquest punt hi havia la bifurcació cap a la masia de Colomers per fer el recorregut llarg, el que nosaltres no vam fer.

Nosaltres vam seguir entre prats de conreu en direcció a Solsona passant per cal Teixidor i cal Borràs per anar a buscar el corriol de la Font de la Canal on vam trobar el quart control (C4). El tercer control (C3) era per al recorregut llarg.

Després de menjar uns quants talls de fruita vam passar pel pont de la Canal i per l'antiga fàbrica de Tradema, la Plaça de Sant Jordi i la carretera de Torà fins arribar a la plaça del Camp per passar el darrer control i donar per acabada la caminada.
фото

Control 1, el del Donut o canya de xocolata!

Control situat al pla del Calvari.

Control 2, el de l’entrepà de botifarra!

Situat al pla de la Creu de la Torregassa.
фото

Control 4, el de la fruita!

Pel control 3 només s’hi passa si es fa la caminada llarga, per aquest motiu després del control 2 he passat al control 4, el de la fruita. En el control 3 donen fruits secs.