Час  4 годин 14 хвилин

Recorded травня 2010

4,0
8,1

біля la Morera de Montsant, Catalunya (España)

GRAU DE SALFORES BASTANT AERI en la part alta
GRAU DE L'ESCLETXA ( UN PUNT TÈCNIC ) CAL POSAR LES MANS.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bibliografia : A peu per les comarques de Tarragona Vol II (Arola Editors)
Mapa SERRA de MONTSANT 1:20000 Ed. Piolet
Una ruta molt semblant ( surt de la Morera ) la podreu trobar a :
140909 Montsant. Graus Escletxa i Salfores. 100 Cims 'La Cogulla (1063 Mts)' des de La Morera.

IMPORTANT : La dada del temps emprat en fer la ruta és refereix al que estem en moviment , no al temps total que òbviament és més alt.

NOTA del 18-10-20 : A la època en la que vaig fer aquesta ruta , no acostumava a posar-hi massa comentaris. Amb el temps he anat desenvolupant una espècie de fitxa que permet tenir una idea més clara del recorregut i de tota una sèrie de paràmetres a tenir en compte.
Recomano a tothom que vulgui fer aquesta ruta i per extensió a totes les que tenen 3 anys o més que busqui tracks més actuals ja que amb el pas del temps els camins canvien força.
El usuaris "PREMIUM" del wikiloc, 10€ a l'any, disposen d'una bona eina per fer recerca de rutes semblants a una d'antiga. Així és pot visualitzar al mapa rutes amb zona de pas o inici comú a la que ens interessa. Posteriorment podem filtrar per usuaris, època de gravació i tota una sèrie de paràmetres

Фонтан

Portell Espera

3 коментарів

• RAM52 16 черв. 2013

ELS LLIBRES DE " APEU .... " SÓN UNA EINA MOLT BONA PER INTRODUIR-SE AL MÓN DEL SENDERISME

• Danhum 14 бер. 2015

Gracias por compartir el track. Nos ha gustado mucho. Espectacular! Temíamos que hubiera algún paso un poco difícl pero no, incluso ha sido divertido.

• Фото GERCA

GERCA 14 бер. 2015

Gràcies. Casualment,aquest dijous vam fer un altre cop l'escleta i .....