-24 m
7,0

біля Punta Prima, Baleares (España)

Quarta jornada, sortim a les 7:55 com sempre per encarar el camí cap a Maó i a tocar Es Grau.
Avui també agafem una variant per tal d’anar més arran de mar, ja que la ruta d’avui també passa bastant per l’interior. Un cop passem Cala Sant Esteve i arribats a la Me-6 que entra a Maó, ens desviem a la dreta cap una zona urbanitzada que es troba més a la costa (Sol de l’Est) passem per la zona de Es Castell (Cala Pedrera, Cales Fonts, Cala Corb) fins a Cala Figuera que ja ens porta a la zona portuària de Maó, seguim un tram de passeig per anar a buscar una pujada que ens porti a enllaçar amb el Cami de Cavalls de nou pel seu pas pel centre de la capital, on gaudim de carrers i places molt bonics. Seguim i deixem Maó per la seva part del port comercial amb un bon tram de Me-3 per endavant (asfalt, cotxes i pujada) que es fa un xic pesada fins a Sa Mesquida, on començarem a passar per zones amb més natura i molt més tranquil·les. Al cap d’una estona donem a la Me-5 que porta fins a Es Grau i tanquem el tram d’avui a peu de carretera a Sa Albufera sense acabar d’arribar a Es Grau.
El Gps ens diu que hem fet 29,27 Km (109,9 km acumulats) amb 6:49 h en marxa, dels que 58 min aturata i la resta 5:51 caminant.