mmireia1993

Recorded квітня 2015

3,5
7,0

біля Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Pujada al Turó de les Gatoses (426m) i a l'ermita de Farners des del Parc de Sant Salvador. El punt de sortida és a l'aparcament del parc i passa, de tornada, per Sant Pere Petit.

---------------------------------------

La ruta comença creuant el pont a l'esquerre, passant per davant la font de Sant Salvador seguint el passeig que s'abandonarà a la dreta abans de passar per la depuradora. A partir d'aquí, es continua per una pista ample que porta al Turó de les Gatoses (evidentment, fa pujada). Un cop al cim de les Gatoses, tornada a la pista principal per seguir fins trobar la pista que puja a Farners. Un cop visitada l'ermita de Farners, baixada per la pista principal fins al parc de Sant Salvador passant per Sant Pere Petit, que queda a la dreta de la pista.

Ruta fàcil per pista en bon estat durant tot el recorregut. Moderat perquè el fet de anar amb cadira de rodes, hi ha zones amb pedres i pot tenir un grau de dificultat.
Сакральна архітектура

Sant Pere Petit

Mare de Déu de Farners

вершина

Turó de les Gatoses (426m)