7,9

Переглянуто 1981 раз(и), завантажено 13 раз(и)

біля Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Aquest circuit és una versió del “Corriols pels boscos de Ribes" (usuari "12març") adaptada a ciclocròs.
Es divideix en tres sectors diferenciats:
1er: 3,8Km. Carril bici per carrers de la ciutat i camins fàcils.
2on: 12,5Km. Corriols amb dificultats puntuals, enllaçats per pistes i camins.
Cal estar molt atent al track doncs sovint no segueix el camí més evident.
3er: 15Km. Bones pistes, aptes per rodar amb molts trams asfaltats o cimentats.
Al quilòmetre 12 hi ha la possibilitat d’evitar la zona més difícil (1,5Km), si en lloc de seguir el track (que segueix la pista a l’esquerre), girem a la dreta.
Si no es té bon nivell amb bici de ciclocròs, millor portar una BTT.

Es pot veure un curt vídeo del sectors de corriols aquí: https://vimeo.com/84822831

• Фото David Rilo

David Rilo 28 лист. 2016

Em va agradar molt la ruta. La vaig fer divendres passat. Coneixia els camins però enllaçats d'aquesta manera i fets amb la CX va ser molt divertit. Pels bosquets de Ribes s'havia d'estar molt pendent del track, sobretot de nit.