Час  6 годин 25 хвилин

Uploaded 13 січня 2014

Recorded вересня 2013

8,0

біля Arnes, Catalunya (España)

Avui una etapa dura dons hem dormit poc degut a la nocturna d'ahir. L'etapa d'avui deixa enrera la Terra Alta i entra a les comarques del Baix Ebre pel Parc Natural del Ports de Tortosa i passa pel Montsià. Anem a dormir a un hotelet rural a tocar de Ulldecona, capital del Montsià. Fem una petita entrada a Castelló al sortir dels Ports de Beceit pel poblet de Fredes. Abans de sortir anem a esmorzar al casal del poble i disfrutem d'una terrassa amb unes vistes espectaculars. Al poble hi ha taller de bicis. Anem per la pista que ens porta al riu dels Estrets d'Arnes...FANTASTIC !!! Al final de la pista trobem l'Area recreativa de La Franqueta. Hi ha aigua. Aquí ja agafem una pista que es comença a enfilar muntanya amunt, i que no pararà fins que siguem dalt dels Ports. En principi es ciclable, però al Barranc de Les Tosques haurem de pujar la bici al coll bastants metres amunt, més o menys fins la cota 1.100. Dalt dels POrts es pedala molt a gust...prats ondulats i vegetació molt variada. No trobarem aigua fins arribar al refugi. Ens creuem amb el GR 7 i més endevant el deixem...potser vam fer mal fet, però ... El camí es va tornar gens ciclable altre cop. Atenció per que creuemuns prats amb bous pasturant i ens poden donar un ensurt. Ara ja després d'una urbanització arribem a la carretera que puja de Roquetes i amb un no res arribem al refugi. Abans hem passat per un bar que també tenen habitacions i menjar i ens hem fotut un xampú de litre jejeje. Demà la ruta atravessa els POrts. Després del Mas de la Patuda hi han 3 talls en el track deguts a una averia en el GPS però no hi ha perdua.