Скачати

Координати

21 червня 2021 р.

грудня 2020

біля Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Sortim de Vilanova per les torres de la Inmortalitat i del Garrell. Resseguim el torrent de la Pastera pel camí del Mas de l'Artís i passem pel túnel sota la C-32, el Mas del Safont. Continuem pel Fondo de Vilanova, per seguir pel camí de les Mesquites i el camí de la Serra del Gat, fins la barraca d'en Bruno. Seguim ara en forta pujada fins el popular “balcó” i el Pla de les Palmeres, per tornar a pujar fins al Pla de Casa Alta, d'on encetem una llarga baixada pel Fondo de la Bovera i fins al Fondo de la Cova de les Cabres. Ara pugem fins a Torrelletes i agafem un tram de la BV-2117 per continuar pel camí del Pont de Pedra i baixa fins la zona de conreus de la Plana. Acabem creuant el riu Foix per la seva llera i passant pel Molí Vell, fins a sortir a la BV-2117 i Castellet. Seguim per la BV-2115 per sobre el riu Foix, però aviat ens desviem a l'esquerra creuant el torrent de l'Omeda i pujant fins al Mas de Sant Semison. Passem per un diposit d'aigues i baixem fins la BV-2116 però abans d'arribar a Clariana ens desviem a l'esquerra per la carretera cap a Trencaroques, que també abandonem, agafant un seguit de corriols per un frondós bosc fins a sortir a una pista, que en un seguit de puja-baixes, arribem a l'urbanització el Jardí de Cunit i fins a l'inici del Fondo del Blai, per on encetem una llarga però moderada pujada fins gairebé la carretera de Trencaroques. Per evitar transitar el menys possible per aquesta carretera ens desviem a la dreta per un camí-corriol força entretingut. Finalment sortim a la carretera a la zona de Can Candi per la que seguim uns metres per desviar-nos a l'esquerra per un carrer que poc més endavant és converteix en pista i després en un divertit corriol fins a sortir a l'urbanització de la Cogullada. Seguim per alguns carrers fins agafar un trencall pel que tornem a entrar al bosc i acabem baixant fins al fondo de les Tortes i la carretera del mateix nóm, per la que pugem fins la Rotonda de la plaça d'Andròmeda. Ara baixem per la Costa d'en Serra per una pista cimentada fins al fondo d'en Salvi. Seguim per pistes i camins evitant la carretera, passant per el Corral de l'Almirall, les Trones, sota la C-32 i creuant finalment el riu Foix i la carretera de Cubelles a Mas Trader. Ens enfilem cap a Gallifa i Sant Pau, voregem el fondo del Cal Baró, fem uns carrers del Corral d'en Cona i tornem a creuar la C-32, aquest cop per sortir al Clot del Cementiri i anar a buscar el camí del Jui del Moro, després el camí de Rocacrespa fins als Sis Camins, per acabar sortint al barri de la Collada de Vilanova i d'aquí al punt d'inici.