біля Vic, Catalunya (España)

Magnífica sortida BTT de la ''6a edició de la Vic-Platja d'Aró''.

Accés:

Sortida edifici del sucre(Vic).

General:

Una sortida per disfrutar dels bonics paisatges de la zona, ja que hi trobarem unes vistes espectaculars; ambassament del Pantà de Sau,Pantà de Susqueda, Guilleries, cinglera de Tavertet,etc.

Recorregut:

La primera part de la sortida es totalment per asfalt fins arribar a l'altura de la població de Vilanova de Sau. Un cop passat el poble agafarem un camí rural que ens portarà fins un divertit sender. Aquest ens conduirà fins a la carretera asfaltada en direcció a la presa del Pantà de Sau.

Un cop a la presa del Pantà de Sau agafarem el camí de pista rural a mà esquerra direcció ''El Pasteral''. Aquest tram es el més bonic de la sortida, ja que durant uns 20km disfruterem de les magnifiques vistes del Pantà de Susqueda.

Un cop arribats a la presa del Pantà de Susqueda(primer avituallament) baixarem fins a trobar el ''camí del carrilet''. Aquest camí ja no el deixarem fins arribar a Platja d'Aró.

Cal destacar que un cop arribats el (km.50) tindrem de passar un tram per el mig de la ciutat de Girona (segon avituallament) per tornar enllaçar amb el carrilet.

Observacions:

Aquesta ruta es apte per a tothom que tingui uns mínims de rodatge amb bicicleta, ja que no té trams tècnics ni es una sortida dura. L'únic es el llarg quilometratge.

Recomanaria NO fer-ho els mesos de més calor, ja que desde de el tram del Pasteral fins l'arribada a platja d'Aró no hi ha ombra en cap punt del recorregut.

2 коментарів

• guillemsefe 17 черв. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

Una ruta molt maca

• Фото trencapins08

trencapins08 19 черв. 2019

Gracies per valorar Guillem. Un plaer compartir!!