davis1974

Координати 14093

Uploaded 14 жовтня 2019

Recorded жовтня 2019

біля Teruel, Aragón (España)

Primer de tot: es el dia que ha sortit la sentencia del prusses...i mha sapigut mooolt greu no ser a Catalunya...ajudant.... ES UNA INJUSTICIA I UNA IGNOMINIA...mai mai NI OBLID NI PERDO!!!! HE ESTAT ENTRETINGUT TOT EL DIA...ESCOLTANT LA RADIO DESDE ESPAÑISTAN... començo:

Tenia mala convinacio amb tren i bus ..pertant despertador a les 3:30...i a les 4 cap a Terol ...4h30 en cotxe cafe inclos... Arribo i plou ...poc pero plou. Sortida rapida de Teeuel per carretera i a uns 3 km enganxo ja la via verda....bastants kms de pujada...bastants, pero es va a una mitja de 12-13 kms hora... Es una via verda: cami bo, arreglat.....fins arribar al port descarzon: 1.223m...i fa fresqueta.... Despres baixada, a 25-30km/h sabança rapid, fins que he arribat a Barraques...i mhe fotut un bocata de bacon amb formatge...tremendament boooo. 😁.
Despres cap a Caudiel...on hi ha trencall cap a Viver, que es on dormire.. . He hagut de pujar la bici un pis...per una escala estreta que tela tela...i estic a un tercer pis..sense ascensor ehhhh, ara, tinc tota una vivenda per a mi sol que esta mooolt be, i per mi sol😉