біля Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Torroella de Montgrí - Gualta - Serra - Fonolleres - Parlavà - Rupià - Pùbol - Pedrinyà - Vilers - Els Àngels

Ruta circular iniciada des del Carrefour de Torroella de Montgrí, allà es podrà aparcar els cotxes i descarregar bicicletes.
La ruta s’inicia creuant el pont d’entrada a Torroella de Montgrí, el riu que es creua és el riu Ter que en breus metres deixarà la seva aigua dins la mar Mediterrània.
Deixant a una banda els golfistes que juguen pel Pich and Putt de Gualta s’arriba aquesta població, Gualta. A mà esquerra es veurà el pont de pedra que data del segle XVI, un cop passat aquest, s’enllaça amb les poblacions Serra de Daró – Fonolleres – Parlavà – Rupià.
A Rupià s’haurà d’extremar les precaucions ja que deixats aquest poble, a 180m s’ha de creuar la carretera de Palamós. Un cop s’ha creuat s’arriba a Púbol on es podrà visitar pels exteriors el castell Gala-Dalí. Si teniu set o gana es podrà parar a fer un refrigeri al restaurant Can Bosch. Es reprèn la marxa creuant el poble de Púbol direcció el camí del camp de futbol de la Pera, passat el camp de futbol de la Pera a una certa distància vindrà un encreuament, el de Pedrinyà. Aquest petit poblet es deixarà a mà esquerra. Tot seguit ve la carretera dels Àngels on es circularà per ella uns certs metres per entrar altre cop pel bosc on vindran uns quilòmetres de pujades fins a tornar a sortir a la carretera dels Àngels i posar fi al Santuari.
El camí de retorn serà el mateix que el d’anada.

Ruta circular iniciada des del Carrefour de Torroella de Montgrí, allí se podrá aparcar los coches y descargar las bicicletas.
La ruta se inicia cruzando el puente de entrada a Torroella de Montgrí, el río que se cruza es el río Ter que en breves momentos dejará sus aguas en el mar Mediterráneo.
Dejando de banda a los golfistas que juegan en el Pich and Putt de Gualta se llega a esta población, Gualta. A mano izquierda se verá el puente de piedra que data del siglo XVI, una vez pasado este, se enlaza con las poblaciones de Serra de Daró – Fonolleres – Parlavà – Rupià.
En Rupià se tendrá que extremar las precauciones ya que dejados este pueblo a 180m se tiene que cruzar la carretera de Palamós. Una vez cruzada se llega a la población de Púbol donde se podrá visitar el castillo Gala-Dalí. Si tenéis set o hambre, se podrá parar a hacer un refrigerio en el restaurante Can Boch. Se reprende la marcha cruzando el pueblo de Púbol dirección el camino del campo de futbol de la Pera, pasados el campo de futbol de la Pera a una cierta distancia vendrá un cruce, el de Pedrinyà. Este pequeño pueblo se dejará a mano izquierda. Todo seguido viene la carretera de los Àngels donde se circulará por ella unos ciertos metros hasta entrar otra vez en el bosque donde vienen unos quilómetros de subida hasta salir a la carretera de los Àngels y poner fin en el Santuario.
El camino de retorno será el mismo que el de ida.