Скачати

Координати

28 березня 2021 р.

березня 2021

біля Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Bicicletada d’entrenament amb els següent Recorregut: Santa Coloma de Farners (aparcament del Consell Comarcal), Parc de Sant Salvador, camí dels Banys, Termes Orion, Carretera de Can Barrot, Carretera de l’Esparra, camins, Riudarenes, Camí de la Pruna, Camí de Massabé, Veïnat de Massabé, Camí a la Sèquia, Camí vora la via, Sèquia de Sils, el Pont del Dimoni, camins de Marata, Torre Marata, Camí de les Monges, camins, Castell de Torcafelló, camí, Maçanet de la Selva, Carrilbici, Polígon de Puigtió, Camí de la Torderola, Sèquia de Sils, Camí dels Aguaits, Camí de l’Estany de Sils, Estany de Sils, Motes de la Sèquia i riera de Vallcanera, Camins de la Barceloneta, Mota de la Riera de Vallcanera, Vallcanera, camí, Carretera del Bosquets, el Bosquets, Santa Coloma Residencial, Via Verda, Carretera Vella de Girona, el Sol Ixent, Santa Coloma i Consell Comarcal.

Pedalada majoritariament per camins de terra amb bon estat o acceptable. La pujada al turó de Sant Jordi es molt forta i al començar hi ha una cadena franquejable per la dreta però que trenca el ritme. El tram de la Sèquia desprès del Camí de la Torderola hi ha molta herba però es pot seguir el traç bé. El creuament per sota de la carretera d’Hostalric a la mota de la riera de Vallcanera, es molt estret i millor fer-lo a peu.