7,0

біля Santa Agnès de Malanyanes, Catalunya (España)

Sortida circular amb BTT des de Santa Agnès de Malanyanes passant pels municipis de Llinars del Vallès, Dosrius, Argentona i la Roca del Vallès.
Iniciem aquest itinerari des de Can Lladó. A la zona existeix espai per poder aparcar els vehicles sense cap problema. En el punt d'inici tenim una font per poder carregar el bidó. Poc després de començar l'itinerari per una pista, ja ens endinsarem en un bosc tupit de roures i plataners. Allà començarem a agafar alçada per prendre el primer corriol de baixada que ens portarà fins creuar la carretera de Sant Carles.
Més endevat anirem creuant una linia electrica fins arribar a creuar la BV-5103. Allà tindrem un curt enllaç de descans per una pista rodadora, creuant St Esteve del Coll.
Un cop passada l'església, trobarem l'entrada directe d'un corriol que els conduirà fins la Torrassa. Aquest corriol reserva una rampa d'uns 5 mts de longitud per les "cames més valentes"
Un cop a dalt la Torrassa seguirem una estona el GR, per una trialera d'arrels que ens anirà conduint cap a una de les baixades més divertides, coneguda com el "Dragon Khan".
Un cop a baix tocarà remuntar per un llarg corriol de pujada fins a travessar un camp. La següent trailera de baixada que ens portarà fins a travessar la carretra C-1415Cpresenta alguna zona complicada!!! ULL.
Passarem per davant de BELL RECÓ, per remuntar fins al capdamunt de la serralada litoral. Aquesta serà la última pujada exigent del recorregut.
La baixada fins la Roca del Vallès es fa per múltiples corriols sinuosos.
Un cop a baix tenim un petit enllaç de carretera, aproximadament 300mts de la C-1415C per anar a buscar una pista que ens retornarà cap al punt d'origen.