Скачати

9 листопада 2014 р.

листопада 2014

4 коментарів

біля Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

Ruta molt entretinguda, amb una mica de tot: pujades per pista, corriols tècnics de pujada i de baixada, alguna trialera intensa...

Pugem a Begues per carretera i pista forestal per anar per feina. I aquí comença la diversió: corriols i pista fins a la Desfeta. Per baixar, trialera molt tècnica (la podeu evitar baixant per la mateixa pista). A continuació, corriol de pujada i camí fins al "pi solitari", a la pista que puja a les Agulles. A l'encreuament baixem per pista ràpida fins al fons de Tronera. Pedres i més pedres per una riera amb poc desnivell. A punt d'empalmar amb la pista de la Plana Novella, seguim per corriol en lleugera pujada paral.lels a la pista. Sortim a la pista i nova tanda de corriols fins a la pujada mig encimentada que va a les Antenes. Aquí fem la cota màxima de la ruta. Ara ve una baixada molt pedregosa, alerta! Breu tram de carretera. Nous corriols fins al Pi Gros i fins a Can Pau. Pujadeta de la caseta blanca. Trialera curta i malparida i corriol fins a la pista forestal. Baixem pel Sosiego i fem l'últim i espectacular corriol que empalma amb la trialera tradicional (vigileu en la incorporació!). I aquí, can Nicolau i cap a casa!

Que disfruteu!

4 коментарів

• Фото Oscar Hernandez

Oscar Hernandez 22 лют. 2015 р.

Hem fet aquesta ruta amb alguna variant.
    Molt entretinguda.

• Фото montsebtt

montsebtt 5 бер. 2015 р.

Gràcies, Oscar!

• Фото asalvator

asalvator 27 трав. 2015 р.

Buena ruta. La mayor parte de la zona ya la conocíamos, aunque descubrimos tramos nuevos como la subida alternativa al Pi Solitari. Muy entretenida y recomendable. Gracias por colgarla. Un saludo.

• Фото montsebtt

montsebtt 27 трав. 2015 р.

Gracias a vosotros por seguir la ruta y comentarla. Me alegro de que disfrutarais!!