8,2

біля Sant Feliu de Codines, Catalunya (España)

Des de Sant Feliu de Codines cal fer un tros de carretera de Gallifa fins agafar el camí de Can Déu que ens portarà al Collet de Les Termes y després a l’ermita de St. Julià d'Uixols amb molt bones panoràmiques sobretot en el tram final.
Un cop arribats a St. Julià d'Uixols, toca baixada fins a les afores de Castellterçol pràcticament tot per corriols molt divertits entre boscos. Un cop arribats a les afores de Castellterçol baixarem per un corriol una mica complicat que finalment arriba a St. Quirze Safaja.
Des de St. Quirze pujarem al Mas Badó i tornarem a baixar direcció St. Quirze per agafar un camí que ens portarà fins la carretera de Centelles, la creuarem per agafar un corriol força complicat (és possible que s’hagi de baixar de la bici uns metres) que ens portarà a la Cinglera del Perer, des d’on es pot observar St. Miquel del Fai amb panoràmiques molt boniques, fins al Mas Paré on agafarem l’últim corriol fins anar a parar al camí que ens deixarà al Cim d’Àligues.