7,0

Переглянуто 863 раз(и), завантажено 6 раз(и)

біля Quatretonda, Valencia (España)

3 коментарів

• Фото rutadura

rutadura 13 груд. 2014

Gran trabajo que no desencanta a quien se decida a realizar-lo, siempre hay rincones por descubrir y que gracias a los que tienen iniciativa como estos organizadores del evento fin de año 2014, ha sido posible, quedándome perplejo de comprobar las sendas, caminos y pistas que nos quedan por ciclar. Hay pájaros muy avispados que encuentran y nos enseñan el buen trabajo que cuesta el organizar un rutó-metro de esta índole, planificación, desarrollo y concentración para que todos disfrutemos de un gran día de bicicleta.
    Enhorabuena a los tres organizadores.

Gran treball que no desencanta a qui es decidisca a realitzar-lo, sempre hi ha racons per descobrir i que gràcies a què tenen iniciativa com estos organitzadors de l'esdeveniment fi d'any 2014, ha sigut possible, quedant-me perplex de comprovar les sengles, camins i pistes que ens queden per enllustrar. Hi ha pardals molt espavilats que troben i ens ensenyen el bon treball que costa l'organitzar un rutó-metro d'esta índole, planificació, desenrotllament i concentració perquè tots disfrutem d'un gran dia de bicicleta. Enhorabona als tres organitzadors.

• Фото unkaunke

unkaunke 14 груд. 2014

Siempre es de agradecer que te reconozcan el trabajo realizado y si has podido sorprender al amigo Rutadura, con alguna senda nueva, el agradecimiento es doble. Muchas gracias a todos por vuestra participación y seguiremos pedaleando juntos.

• Фото Agustí Roig

Agustí Roig 16 січ. 2015

Extraordinari dia de bici i festa gracies als companys de la Penya Lucas, Jose i companyia... Bona ruta pels voltants de Quatretonda amb sendes i camins nous per als que no estem posats a rodar per eixos llocs. Moltes felicitacions per un bon dia de bici