Скачати

Координати

29 травня 2021 р.

травня 2021

біля Lleida, Catalunya (España)

Bé, sí... dos o tres no són ben bé corriols, que són pistes abandonades, però semblen talment un corriol per lo plenes de vegetació que estan.

Avui hem sortit una altra vegada a fer corriols al voltant de Lleida. A la
Ruta dels 17 corriols prop de Lleida que ja vaig penjar fa uns mesos, li hem afegit 7 corriols més. Tal com diu el títol, són força assequibles, tot i que això fa de mal dir perquè depèn del nivell i de les sensacions de cadascú. A més, tot i ser assequibles, hi ha un parell de punts en que ens ha calgut posar el peu a terra. Tot i això, només que tingueu una mica de pràctica i ganes, podreu fer un munt de quilòmetres per corriols d'un parell de pams d'amplada. Però, atenció! Amb assequibles no vull dir fàcils. Cal estar molt atents a la traçada permanentment perquè amb un petit descuit us podríeu trobar fàcilment a terra en un moment. També hi ha trams una mica penjats i estrets, pel que cal anar amb molt de compte. Però si vigileu i hi aneu passant de tant en tant, segur que els gaudireu! Molts d'aquests corriols els vam descobrir a la ruta anterior i avui, la segona vegada que hi passava, les sensacions i la confiança eren molt diferents, passant més ràpid i més segur per la gran majoria de trams. Aprofito per a agrair aquells que han preparat aquests corriols. M'agradaria saber qui són! I també m'agradaria saber si els han posat nom. Agrairé que qui ho sàpiga ho deixi escrit en un comentari. Gràcies!!!

Al km 16 ens hem trobat el Francesc i l'Oriol i s'han afegit a la ruta. Ha estat una bona troballa i em gaudit plegats del matí. Tot i que la calor començava a apretar, encara feia un cert airet que disminuïa la sensació de xafogor. Els camps de cereal d'hivern eren ja ben daurats i alguns fins i tot ja estaven segats. Això contrastava amb la part final de la ruta, on hem trobat fruiters ben verds i exuberants. El que sí que hem notat és que les pluges de la primavera i les calors dels darrers dies han fet créixer la vegetació abundantment. Hem quedat ben esgarrinxats de cames i braços, sobretot fent el corriol 21, al costat del Riu Set, passat Alfés. En aquest corriol, les canyes no han estat un problema, com ens temíem, però els esbarzers, sí. No havia vist mai uns esbarzers amb les punxes tan grans i amb tantes punxes per centímetre!! El problema era que creuaven el corriol a l'alçada del pit, de costat a costat, i això no és gaire agradable. Per sort, el tram amb esbarzers no era massa llarg però si la vegetació continua creixent aquest corriol 21 serà no pedalable, si no ho és ara, ja. Quedeu avisats. El final de la ruta és per trams d'asfalt i pistes amples, per a compensar una mica. Ens acomiadem del Riu Set prop de la seva desembocadura al Segre i seguim Segre amunt pels Patamolls de Montoliu, la Palanca i el Camí de Butsènit. Un bon final de ruta. Ah, no feu cas del temps, que avui he parat diverses vegades a fer la xerradeta, que amb tant corriol i anant en fila índia no es pot parlar. Això sí, busqueu una ombra per a fer aquestes coses, que el sol ja escalfa!!

Distància segons tipus de ferm:
Asfalt -> 3 km (5,7 %)
Pista -> 32,2 km (61,1 %)
Corriol -> 17,5 km (33,2 %)

En resum, una ruta divertida i entretinguda feta amb molt bona companyia. Què més es pot demanar?

Au, salut i pedals!!

Corriol 2 - Tossal de Pedrós

Corriol_2

Baixada amb un punt complicat

Baixada_amb_un_punt_complicat

Corriol_12

Corriol 19

Corriol_19

Corriol 20 (amb algun punt complicat)

Corriol_20_(amb_algun_punt_complicat)

Contrastos

10 коментарів

• Фото Francesc Català Alòs

Francesc Català Alòs 30 трав. 2021 р.

Una sort trobar-nos i poder continuar la ruta junts... em gaudit d'allò més... i semblava que ja ho teníem tot fet al voltant de Lleida...
    Com bé explica l'Àlex els constrasts han estat força notables entre una i altra zona dels corriols.
    Ara a tornar-hi i treballar-los per no posar peu a terra... com en l'entrenament en vies d'escalada complicades!!! A fer grau!!!
    Gràcies Àlex per aquesta aportació i exel·lent crònica.

AlexEA 30 трав. 2021 р.

Igualment, Francesc! A veure si en podem fer més i les escrivim a quatre mans!

• Ramon_R. 30 трав. 2021 р.

I have followed this trail  перевірено  View more

Perfecta per fer corriolets a prop !!

• Фото Francesc Català Alòs

Francesc Català Alòs 30 трав. 2021 р.

Una ruta que ha d'esdevenir clàssica dels corriols de l'òrbita de la ciutat de Lleida.

Moltes gràcies, companys!
    Ramon, això ha sigut penjar-la i fer-la!! Me n'alegro que t'ho hagis passat bé!!

AlexEA 30 трав. 2021 р.

Ramon_R., he enllaçat la foto del Pont de les Cinc Boqueres, que t'ha quedat molt xula. Gràcies!

• Фото Miquel del Fusteret

Miquel del Fusteret 31 трав. 2021 р.

Des de sempre, les rutes de l'Alex son excel·lents, pensades abans, durant i després. Aquesta a més a més i pel fet de ser prop de Lleida, perfecta per practicar corriols i fins i tot si ets hàbil amb els pedals, alguna trialera, que jo deixo pels que en saben.
    Una delícia de ruta.
    Gràcies Alex

AlexEA 31 трав. 2021 р.

Gràcies, Miquel. Això és treball en equip, ja ho saps!!

• ApMasip 28 серп. 2021 р.

Moderada tirant a difícil. Molt xula!!!

AlexEA 28 серп. 2021 р.

Gràcies ApMasip! Com estava el camí de les canyes? Hi has pogut passar bé? És que a l'estiu n'hi ha moltes...