Скачати

Координати

11 листопада 2020 р.

листопада 2020

Переглянуто 103 раз(и), завантажено 6 раз(и)

біля Las Caldas, Galicia (España)

Ruta con moito sendeiro, aproveitando que as chuvias inda non son importantes. Inda así ten algún punto con lama ... Parada a tomar café na Peroxa despois da dura subida dende Barra de Miño, onde pasamos de 115 mts a 500 mts en 5 kms + - .. Camiños e sendeiros para disfrutar... nun bó día..

Notas:

Ao chegar a Belesar recomendo desviarse pola estrada ata Figueiredo para saltar unha zona difícil de ciclar e pechada. km 15.7 pero hai outra opción que fixemos nesta ruta: https://gl.wikiloc.com/rutas-bicicleta-de-montana/lugo-ourense-10997202

Despois da Peroxa ao pasar a presa o camiño está pechado e fixemos monte a través para sair á estrada... Km 27

• Фото sainzajump

sainzajump 12 лист. 2020 р.

Ruta feita o día 12/11/2020. Ruta chea de sendeiros e alguna zona complicada, sobre todo algún sendeiro pecho, pero que se pasa, e despois da presa, hai que subir por un sendeiro a pe, pra chegar á estrada da Peroxa que vai a Coles. Polo demais, é unha ruta moi recomendable. Moi chula.