Скачати

Координати

20 липня 2021 р.

липня 2021

біля el Pont de Suert, Catalunya (España)

Sortim del nucli urbà de Pont de Suert. El camí es comença a enfilar, cada vegada menys fresat i més pedregós. Als 5,5 quilòmetres, passem pel abandonat poble de Gabarret. Anem planejant entre boscos i prats fins arribar a BONANSA (11,5)
Després d’ unes considerables rampes, entre pedregosos camins arribem a l’ermita de Santa Llusia, que bé a valgut una visita. Seguim fins a NERIL (20), on entrem al primer corriol de la travessa, en descens i bastant tècnic.
Arribem a LESPAÚLES (, amb 22). Seguim cap a ESPÉS (28,7). Coronem la part més alta del dia a 1.607 m. Entre espessos boscos i bones vistes passem per GABÁS (43,9), on iniciem una vertiginosa baixada d’uns 7 quilòmetres, per un camí despedregat, que ha posat a proba els frens de la bici, fins arribar a SEIRA (52,3).
Per carretera i després de salvar varies zones d’obres de la carretera, arribem sense incidències a CAMPO.
Ruta feta el 13-7-2021, amb els companys Jordi, Llorenç, Ramón, Josep Maria, Joan, Conrad, Albert i el que suscriu.