Скачати

Координати

10 жовтня 2017 р.

жовтня 2017

біля Vilanova de Sau, Catalunya (España)

Ruta clàssica però molt agradable, tot i ser dura. La deixo com a moderada perquè tècnicament no té cap problema i per tant es tracta tant sols de condició física i paciència.. si es té tot el dia es pot anar fent amb aturades .
Inici a Vilanova de Sau, on es pot deixar el cotxe sense problemes.
La logística que jo he seguit ha estat anar primer ( el dia abans) a St Hilari a deixar la bossa a la Fonda on dormiria i en acabar la ruta tornar a casa passant de nou per St Hilari a recollir-la.

Tècnicament no suposa res d'especial, ja que el 90% transcorre per pistes i les dues grans pujades del dia tenen unes pistes molt bones que permeten marcar el teu ritme xino xano.
La resta de pistes ja són una mica més trencades i amb pedres, però en general de bon fer, excepte alguns petits trams .. El pendent en general és força assumible, tot i haver-hi petites rampes dures de veritat. però són curtes.
El paissatge, si coneixeu Guilleries i Montseny, no us decebrà. Grans boscos de fageda i castanyer que donen una frescor i contrastos de llum molt agradables.
Jo ho he fet a primers d'octubre i la tardor començava a fer efecte.. i els castanyers no deixaven de llençar castanyes al terra. Amb aquestes visions, les pujades es fan més agradables i lleugeres.
En arribar al Santuari del Coll hi ha la única trialera del dia, que tot i no ser molt llarga ( fins arribar a una pisteta que ens porta pel camí ral fins Osor), té algun tram una mica més delicat.
Des d'Ósor, ja només queda la pujada llarga fins St Hilari, però per bona pista i boscos magnífics.
Jo he fet nit a la Fonda RIta; molt agradable senxilla i neta; molt cordials i amatents.
Jo portava els frens petats a ÓSor i a St Hilari he pogut reparar-los a un taller de motos i bicis, al costat de la Fonda. Molt eficient i econòmic.

• Фото Osimo

Osimo 13 лист. 2020 р.

I have followed this trail  перевірено  View more

Ruta molt dura ,sobretot en aquesta època de l’any ja que amb tantes fulles que li donàven un toc molt bucòlic ,no podíem veure les pedres que hi havien i més d’un ensurt hem tingut .
    La ruta és dura no pels quilòmetres sinó pel terreny pedregós i fangós .