Rcreus

Координати 2021

Uploaded 28 січня 2015

Recorded січня 2015

біля Sant Celoni, Catalunya (España)

Volta per la zona nord del Parc del Montnegre Corredor, enllaçant diferents ermites i esglésies com Sant Esteve d'Olzinelles, Sant Martí i Santa Maria de Montnegre, Sant Llop i Sant Andreu de Ramió. El recorregut no presenta cap dificultat tècnica, circulant principalment per pistes en bon estat. Iniciem la ruta a Sant Celoni, i ens endinsem ràpidament al parc per la vall d'Olzinelles, en sentit ascendent. Aquest és un tram molt singular per la tipologia de vegetació i per la seva densitat. Seguim en sentit ascendent, passant per Sant Martí i per Santa Maria de Montnegre, el punt més elevat del recorregut. A partir de Santa Maria desfem un tram de camí, i després carenem pel Coll de Can Benet i passem per l'església de Can Llop. En aquest punt ens podem acostar a l'ermita de la Mare de Déu de l'Erola. Jo no vaig fer perquè s'anunciava que el camí estava impracticable. A partir de Sant Llop desfem un tram curt de camí, creuem el coll de Portell i tot baixada fins a La Tordera. En aquest tram, un parell de quilòmetres abans de creuar l'AP-7, deixarem a mà dreta l'ermita de Sant Andreu de Ramió. Una vegada sortim del parc, el recorregut de tornada a sant Celoni és paral·lel a l'autopista i La Tordera, amb algun creuament del riu. El primer creuament, a l'alçada de l'estació de tren de Riells i Viabreda-Breda és el més refrescant, sobretot si La Tordera baixa amb un cabal elevat.
вершина

3 коментарів

• Фото Alfons Sánchez

Alfons Sánchez 9 бер. 2017

Molt bona ruta company, gracies per compartir. Salut!

• Фото Rcreus

Rcreus 9 бер. 2017

M'alegro que hagis gaudit. A disposar. Salut

• Фото Paulinogilabert

Paulinogilabert 13 трав. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

Me ha gustado mucho, yo la he alargado dando una vuelta extraña subiendo desde santa María a una torre de vigilancia que hay cerca y luego retomando el mismo camino pero creo que la torre no merece la pena porque no se ve nada por la vegetación... Gracias