Скачати

Координати

6 червня 2021 р.

червня 2021

біля Molló, Catalunya (España)

Ruta d'examen per comprovar la viabilitat de fer una ruta de 3 dies.

Sortim de Molló amb asfalt fins al veïnat de Fabert amb rampes dures. Després ja comença recorregut d'alta muntanya. El corriol de baixada de Coll Pregon a la Presta (França) actualment és poc ciclable, només per autèntics experts. Molta pedra solta, exageradament relliscosa i revolts molt tancats, massa pel nostre nivell.

La pujada fins al Refugi de les Conques es fa per camí asfaltat amb un pendent constant i dur per la llargada. Al refugi es pot fer algun refrigeri, per cal tenir en compte que malauradament ja pertany a França i ... sniff sniff.

A partir del Coll de les Basses comença una baixada per corriol molt espectacular, per paisatge, per llargada, per ciclabilitat, vaja que ho té tot. Un top ten de corriol. Una llàstima la caiguda de l'Antònia.

El corriol finalitza en una pista que ens durà a la carretera que va de la Presta a Prats de Molló. Tram molt ràpid.

La pujada de Prats de Molló fins a Coll d'Ares es fa pel camí rural de les Carboneres, una pujada llarga, llarga, llarga, però amb un pendent suau que es deixa fer bé, compte però, amb el desnivell acumulat. Els últims quilòmetres fins al Coll es fan per la carretera.

Les vistes des del Coll d'Ares són magnifiques. Es pot veure el mar i tota la verdor d'aquesta zona tan imponent. Degut a l'hora i les incidències tornem per carretera.

En resum, una ruta excel·lent que té de tot: vistes, naturalesa, dificultat tècnica, exigència física, corriols preciosos, etc.

Точка шляху

Coll Pregon (Vall de Camprodon)