Скачати

22 лютого 2015 р.

лютого 2015
-8 m

біля Malgrat de Mar, Catalunya (España)

Avui era l'ultim dia d'entreno per la TransMaresma que farem el diumenge vinent. Hem fet una ruta el més semblant possible i "Deu ni Do" el que ens espera. He sortit a les 7 del matí i he recollit al Asger a la riera, després hem anat cap a Santa Susanna i allà al Pavelló ens esperava en Jaume, hem pujat per l'autopista i hem agafat el Camí de Terra Roja, allà ens esperava en Pere Godino i ja sense miraments, 4 camins i amunt, quan quasi estava arribant a Coll de Porc per darrere m'ha passat en Joan Pou que no podia venir amb nosaltres per temps i anava a fer la seva ruta, a tirat amunt i l'he perdut de vista, de Coll de Porc a l'Erola, allà en Jaume ha dit que no tenia el dia i ha tornat avall, d'allà cap a l'esplai i Sant Martí Montnegre, després d'agafar el camí que baixa a Vallgorguina ens han agafat en Juanka, Fernando, Miguel Angel, Manel, Julio i Juanpa, com que va sobrats han seguit al seu ritme i els hem trobat quan començàvem a pujar al Santuari. Déu meu que llarga se m'ha fet aquesta pujada, he arribat a dalt baldat. He menjat l'entrepà i avall per la Creu de Rupit, Collsacreu i allà a la urbanització ens han tornat a agafar, a la pujada de Cal Paraire en Pere ja els hi a dit que tiressin que nosaltres anàvem al nostre ritme i au, puja que puja fins a Sant Mart Montnegre, després a l'Esplai i allà en Pere Godino ja ha marxat pel seu compte. Hem quedat l'Asger i Jo i cap a Hortsavinya, l'Erola i avall fins a Santa Susanna per l'Autopista, quan ja estàvem contents perquè això ja estava ............. Punxada ............. de qui? Meva, doncs au, arregla i cap a casa. Hem arribat a les 15,20 amb la sensació de què podíem haver arribat a les 15 hores i fer un temps de 8 hores. No esta mal com a ultim entrenament no, ara toca descansar aquesta setmana i fer la prova el més digne possible, com a mínim entrar dintre del Temps limit que són 9 hores des de la sortida. La propera setmana mes.