Координати 348

Uploaded 25 січня 2020

2,0
3,9

біля Maials, Catalunya (España)

Durada de la ruta 45m. Passejada curteta a la Mina per veure com baixa l'aigua després de dies de pluja. El terreny està molt empapat i si és surt del camí acabem amb la bici embosada de fang. Creuem la carretera per sota, el pass tot a l'ample amb aigua. Hem passat per algun lloc conreat i hem tingut algun problema, res greu que ens aturi. Parem a l'area de descans de la Mina, netegem una mica la bici i donem un cop d'ull al canal, baixa ple d'aigua, hi ha aigua per tot arreu. És bonic veure això de tant en tant. Arribem a la Mina, està plena d'aigua i continua rajant. Ara anem a l'altre costat de la Mina, l'aigua va baixant pel canal, al pou també hi ha aigua. Continuem pel camí, ara anem cap a l'altre pou-moli, que també hi ha aigua. Ara ja tornem cap al poble, camí sense cap complicació i sense cap problema de fang. Arribem al poble i anem a rentar la bici perquè ha quedat una mica enfangada. Ara si, amb la bici neta donem per acabada la ruta. Apa doncs Salut i Pedals.