Координати 1008

Uploaded 12 листопада 2016

біля Vilanoveta, Catalunya (España)

Bona excurció, 4h xino-xano, paran a veure moltes coses interesants. He anat a Sudanell a buscar el canal de Serós i cap a Utxesa. A l'alçasa de Torres he girat a la esquerra per anar al tossal de Carrassumada on hi ha una ermita, un memorial de la Guerra Civil i molt bones vistes, tan a un canto com a l'altre. Despres he tirat cap a Utxesa per l'altra banda, Camí no tant planer com fins ara,(tret de la pujada a Carrassumada) on em vist una cabana de volta i un enjub, una mena de cisterna de pedra. Despres em arrivat a Utxesa per la banda de baix, he gaudit de les vistes i seguidament he anat cap a Torres de Segre, d'alli tiran per la bora del riu fins a trevesar-lo. l'aigua pasava per damunt de la pasarella, normalment no passa aixó, i cap a casa. 4 horetes paran moltes estonetes. Ha estat una ruta molt agraida. Us la aconsello. Salut i Pedals.

Forats d'amatralladores

bona ruta

• Фото titsandtatstattoo

titsandtatstattoo 9 вер. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

Muy buena ruta, aunque en una parte, la vegetación nos obligó a buscar un paso alternativo porque era impossible seguir por ahí.

• Фото Avifont

Avifont 8 бер. 2020

Hola Josep Mª:
    Voldria fer aquesta ruta, però quan l'he descarregat diu que ha estat dibuixada sobre el mapa i que és pot donar el cas que no sigui apta per la navegació GPS.
    Tu la vas gravar amb GPS?

• Фото josep maria 61

josep maria 61 8 бер. 2020

Totes les rutes les pujo a ma per l'ordinador. Primer per poder segui-les sense perdem i després les pujo amb fotos, punts d'interes i comentaris. Per allí on passa la ruta he passat jo.

Naturalment, la ruta la segueixo amb el mòbil perquè si no fos així segur que hem perdo 👍

• Фото josep maria 61

josep maria 61 9 бер. 2020

El cas anterior que vàrem tenir que buscar pas alternatiu està arreglat. Fa poquet hi vaig passar i hi ha dos passos néts, sense cap complicació. Salut.

• Фото Avifont

Avifont 9 бер. 2020

Gràcies .
    Ja et diré quan la faci, suposo que ara és un bon moment, per la floració dels arbres.