біля Villanueva de Castellón, Valencia (España)

La serra de Quatretonda no para de sorprendemo´s si la semana pasa va ser senda Cadavers i Bou. Esta volta a sigut la de Cartutxos impresionant la senda on ens tirat uns 40 minuts fins a Quatretonda si sumem la del Balcó, la puja de la Falaguera es molt dura amb alguns trams a peu però que te el seu premi amb la baixa.
A la tornada fem un altre conjunt de sendes a Pla Corrals sense ninguna dificultat però no menys divertides.

A disfrutar.

Calle

2 коментарів

• Sr.Gil 7 лют. 2014

Dissabte passat la vaig fer amb els meus amics i la veritat dificil no va ser, simplement impossible sobrtot per a pujat fins a dalt de tot ja que la senda te cada pocs metres obstacles molt grans de pedra natural. Hem eixit de casa a les 7:45 i em aplegat a Quatretonda a les 12:00. Aixo si la baixada es molt bona i prou tecnica, i les vistes son espectaculars però sincerament per a mi no val la pena pujar tant a peu per al tros q baixes. Molt dificil i molt dura.

• Фото josp

josp 8 лют. 2014

Sr.Gil, si fica "molt dificil" és per algo, cada u té que ser concient del seu nivell. Nosaltres la fem i peu fem quant comença la senda de Tio Honorio que serán uns 50 metres, i a les 10 almorçant en Quatretonda o inclús tornem arrere a Pla Corrals.
    Eu senc per la palissa però al altra pregunta home que per això esta el correu.