Moving time  3 годин 25 хвилин

Recorded серпня 2018

1 292 m
9,8

Переглянуто 620 раз(и), завантажено 14 раз(и)

біля Ortahisar, Nevşehir (Türkiye)

Henüz gün ağarmadan yine büyük bir heyecanla uyanmış ve umutsuzca balonları beklemekteydim. Hava yine kapalı ve rüzgar fazla hızlı esiyordu. Hava şartlarının balonların uçması için uygun olmadığı kanaati ağır basıyor ve perçinlenen umutsuzluğum ile manzaraya karşı derin düşünceler arasında kayboluyordum. Gün ağarıyor, güneş ışınları çadırımı yalayıp gidiyordu. Lakin balonlar da herhangi bir hareketlilik olmuyordu. Ne ışık saçan balonlar nede yükselenler vardı. Kahvaltı ve kamp toplama işlemlerinin arkasından pedal yine Kızılçukur istikametine dönüyordu. Yine tepeye çıkarak Devrent istikametine devam eden rotayı yapmayı planlıyordum. Ancak Kızılçukur seyir alanına vardığımda, yamaçtan giden patika o kadar heyecanımı ve iştahımı kabarttı ki, kendimi bu rotaya gitmekten alıkoyamadım.

Patika Kızılçukur boyunca yamaçtan, uçurumun hemen kıyısından devam etmektedir. Zaman zaman bisikleti elimde taşıdığım geçişler olmuştur. Parkur üzerinde görülmeye değer pek çok farklı oluşum ve geçitler mevcuttur. Bir kaç noktada vadi tabanına inen yol ayrımlarına rastladım. Lakin yamaçta aynı düzlemde devam eden patika üzerinde sonuna kadar gitme isteği ile Çavuşin'e kadar devam ediyorum.

DEVRENT

Hava parçalı bulutlu ve bisiklet binmek inanılmaz derece keyifli idi. Asfalt yol ile Paşabağı ve Zelve yakınlarından devam ederek Devrent kaya oymalarının olduğu bölgeye ulaşıyorum. Devrent, dar bir alana sıkıştırılmış, ferah bir yürüyüş yolları bulunmayan ve oldukça kalabalık bir bölge idi. Açıkçası vadi içerisine sıkışmış, ruhumu daraltan ortamda hissediyordum. Burada çok fazla kalamıyor ve devam ediyorum. Yukarıda ki tepeye ulaştığımda, yine iki seçenekli bir parkur bulunuyordu. Sağa asfalt yolu devam ederek Ürgüp'e ulaşmak, diğeri ise soldan devam ederek yine arazi yollarından, parkuru biraz uzatarak Ürgüp'e ulaşmaktı. Zaman müsait olduğu için uzun rotayı tercih ediyorum. Kabak tarlaları arasından rampa aşağı sallanarak asfalt yola ulaşıyorum.

Kızılçukur

• Фото rotabu

rotabu 5 вер. 2018

I have followed this trail  View more

Kızılçukur kızılçukur kızılçukur diyorum, başka da bir şey demiyorum.