8,4

біля  Girona, Catalunya (España)

Sortim de Sant Daniel, per enfilar-nos cap a Sant Miquel passant per un parell de corriols alternatius al camí principal, a l'arribar a l'últim tram pedregós del camí de peu i estar tot força moll hem decidit anar cap a can Mistaire per trobar la pista de pujada a Sant Miquel, i continuem en direcció a Can Dineret, baixem fins al Castell de Pelegret, on girem a la dreta a l'altura del trencant de la Font de l'Alau pel camí de pujada forta que porta fins al Pla del Vents, vora els Àngels, d'aquí agafem la pista que va cap a Montnegre i la fem un bon troç, cap al final ens desviem pels camins de la zona de Montigalà, fins anar a trobar la trialera de baixada al Celré, i d'aquí anar a buscar la pista de can Mascort a Quart per anar a trobar el camí de baixada a Biocentury. Era una sortida per evitar trobar massa fang, però no ha estat així en la zona de Montigalà. El nivell de dificultat com a difícil el poso per la baixada trialera, que tot i que es fa tota sobre la bici, segons les condicions metereològiques pot suposar una bona dificultat.