Час  5 годин 33 хвилин

Координати 2425

Uploaded 26 березня 2016

Recorded березня 2016

-
-
411 m
116 m
0
7,6
15
30,36 km

Переглянуто 1576 раз(и), завантажено 21 раз(и)

біля Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Salida de Cassá de la Selva desde la Plaça de la Coma hacia la calle del Castell donde empieza el ascenso hacia el Veïnat de Matamala hasta encontrar la carretera GI-664, que comunica Cassá con la Bisbal.

Una vez en esta carretera hay que seguirla durante unos 700 metros para luego girar a la derecha en dirección hacia el Coll de Llumeneres y Sant Cebriá de Lledó “Els metges”, hasta encontrar el desvío que correctamente indicado te dirige hacia Santa Pellaia.

Este camino desemboca de nuevo en la carretera mencionada anteriormente, y una vez en ella hay dos opciones para llegar a Santa Pellaia. En la misma carretera hay los indicadores que por la izquierda de la GI-664 llevan a ella, pero nosotros hemos seguido la carretera asfaltada y hemos llegado sin dificultad y muy suavemente a la Iglesia.

Retrocedemos unos metros y por la pista forestal GIV-6641R, donde en un día claro hay unas bonitas vistas del Baix Empordá y del mar, llegamos a Sant Mateu de Montnegre.

Seguimos hacia el Norte hasta encontrar la carretera GIV-6641 que desciende a Quart y una vez en ella a unos 600 metros, donde hay una ristra de buzones de correos, tomamos el camino que nos llevará al centro del pueblo de LLambilles.

Aquí tomamos el carril bici y regresamos al principio y fin de esta ruta en Cassá de la Selva.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Sortida de Cassà de la Selva des de la Plaça de la Coma cap al carrer del Castell on comença l'ascens cap al Veïnat de Matamala fins a trobar la carretera GI-664, que comunica Cassà amb la Bisbal.

Un cop en aquesta carretera cal seguir-la durant uns 700 metres per després girar a la dreta en direcció cap al Coll de Llumeneres i Sant Cebrià de Lledó "Els Metges", fins a trobar el desviament que correctament indicat et dirigeix ​​cap a Santa Pellaia.

Aquest camí desemboca de nou a la carretera esmentada anteriorment, i un cop en ella hi ha dues opcions per arribar a Santa Pellaia. A la mateixa carretera hi ha els indicadors que per l'esquerra de la GI-664 porten a ella, però nosaltres hem seguit la carretera asfaltada i hem arribat sense dificultat i molt suaument a l'Església.

Retrocedim uns metres i per la pista forestal GIV-6641R, on en un dia clar hi ha unes boniques vistes del Baix Empordà i de la mar, arribem a Sant Mateu de Montnegre.

Seguim cap al nord fins a trobar la carretera GIV-6641 que baixa a Quart i una vegada en ella a uns 600 metres, on hi ha un reguitzell de bústies de correus, prenem el camí que ens portarà al centre del poble de Llambilles.

Aquí prenem el carril bici i vam tornar al principi i final d'aquesta ruta a Cassà de la Selva.
фото

El burro

El burro
фото

Santa pellaia

Santa pellaia
фото

Sant Mateu de montnegre

Sant Mateu de montnegre
фото

Cruce

Cruce
фото

Llambilles

Llambilles
фото

Carril bici

Carril bici
фото

Cassa de la selva

Cassa de la selva

Коментарі

    You can or this trail