Скачати

Координати

10 липня 2021 р.

липня 2021

біля Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Un altre clàssic per fer un bon entrenament. Una bona distància i quasi 1000 m. de desnivell.

Anem cap a Cubelles per anar a buscar el fondo del Blai.

Arribem a Clariana. Per anar per feina i perquè quan vaig sol no acostumo a passar per corriols complicats, anem per carretera fins l’inici del camí que puja a Can Balaguer, prop de la presa.

Iniciem la llarga i sostinguda pujada fins el pic de l’Àliga. Són més de 6 km, en alguns trams el desnivell és considerable. Cal anar fent.

Des del Pic baixem per anar a trobar la Utbanització les Palmeres i California, des d’on iniciem la pujada al Montgròs. Alguna rampa important, però res a veure amb el què hem fet.

Baixem per la pista i tornem per laTorre del Veguer.

_______________________________________________________________________________

Podeu trobar totes les meves rutes ordenades i classificades segons modalitat, localització i dificultat al meu bloc: