Час  4 годин 18 хвилин

Uploaded 4 липня 2019

Recorded травня 2019

8,7

біля el Far d'Empordà, Catalunya (España)

Bicicletada corresponent al mes de maig del 2019, amb el següent recorregut: El Far d’Empordà, l’Oliva, Camí de Sant Pere, Camí de Vilamalla, Polígon, Camí de Siurana, Siurana, Camí de la Ribera, Carretera de Vilamalla, Vilamalla, Camí de la Garriga, Carretera de Garrigàs, Barri de l’Església, Garrigàs, Camí de Santa Eulalia. Camí de Sant Miquel de Fluvià, caminois i corriols, Camí del Bosc, Palau de Santa Eulalia, Camí de Palau, Santa Eulalia, Carretera de Santa Eulalia, Camí d’Arenys d’Empordà, Ermedàs, Camí del Bosc d’en Llac, Camí Ralet de Besalú, prop de Creixell, camí de Creixell, prop de Vilamorell, el Pont del Princep, Camí Vell del Far, Polígon de Vilamalla, Camí de les Moles, Camí dels Horts i el Far d’Empordà.

El camí es variat i no hi ha punts excessivament complicats, hi ha que estar atent a les dues vegades que creuem la NII. Quasi al final el carrer del polígon s’acaba de sobte, hi ha que pujar el terraplè i veurem el camí a seguir. Els dies de tramuntana millor no intentar-ho.

Pedalada amb tot tipus de ferms i vies on hi ha que portar una BTT.