Скачати

Координати

4 липня 2021 р.

червня 2021

біля Vielha, Catalunya (España)

Ruta esectacular de les millors que es poden fer per la zona, la primera part es de pujada 25km no es fan gens llargs ja que el paisatge es brutal els primers quilometres arribem a un mirador on podem contemplar Vielha i tota la Vall als nostres peus. Continuem pujant i el paisatge va perden vegetació convertin-se en alta montanya paratges plens de pastures i amb el cavalls en llibertat de protagonistes. Pasem per l'estany de Vielha y segim fins a trobar un altre estany que ens sorpren per les vistes a la zona del pirineu aragones i si tenim bon dia podem veure el cim de l'Aneto. La part final de pujada la pista es converteix en sender i haurem d'estar atents al track ja que en moments no es veu la traçada. El punt més alt de la ruta a 2360m la Solana es on iniciem una baijada d'uns 12km i per sender BRUTAL. la part final pel mateix lloc que em vingut.

En Ebike es pot fer amb bateria de 500w si no es fa un us excesiu.