8,5

біля  Nagol, Sant Julià de Loria (Andorra)

Volta circular pujant per pista i baixant per corriol.
Pujada un cop s'arriba a Os de Civis girem a l'esquerra i comencem a pujar per la pista, seguint sempre direcció per camí BTT cap a Collada Muntaner. Hi ha la opció d'anar per les bordes de Seturia i pujar les pistes de Pal al Cubil, és una mica més llarg i dur i hi ha un tram d'anar a peu.
Per baixar he agafat el corriol que baixa fins les bordes de sispony i després he continuat pel corril de la dreta per anar a baixa per la tartera, molta pedra solta, si no us agrada millor agafar la pista.
Un cop a Sispony es pot agafar algun corriol que hi ha i desconeixia.
Un cop a la general en la rotonda de la sortida del túnel dels dos valires baixar per les escales de ferro i anar a buscar el camí de Sant Antoni que s'uneix amb el rec del Solà es passant per sobre el pont romànic.
La sortida que he fet de rec es bastant difícil de fer-la sobre la bici, amb corves molt tancades i amb esglaons, es pot anar uns 300 m. més endavant i hi ha un accés per vehicles molt més fàcil.