Скачати

Довжина

Набрана висота

вниз

• Фото CIMS EN BTT: Setcases - Coll de la Marrana - Coll de la Geganta - PIC DE BACIVERS - PIC DE LA DONA - Vallter - Setcases

Час

4 годин 14 хвилин

Координати

9 липня 2021 р.

липня 2021

біля Setcases, Catalunya (España)

Uff! no recomano pas fer-la ... Més estona caminant que pedalant!

Surto de Setcases per la carretera en forta pujada.
En un revolt als 4 quilòmetres, deixo la carreta i agafo el GR ... Uff! es pot fer sobre la bici, però s’ha d’estar molt fort ... rampes del 14% al 20%, terreny pedregós, quan no hi ha pedra hi ha aigua ... és força dur, i he fet varis trams caminant.
El GR arriba al pàrquing de baix de Vallter, i per carretera m’arribo fins l’estació.
Pujo pistes amunt per pendents dures o molt dures .. Uff! algun tram també a peu!
Un cop al refugi vell d’Ulldeter, s’agafa un corriol que puja suau fins que arriba a peus del Coll de la Marrana, que llavors es camina fins el Coll.
Del coll es pedala en direcció al Bastiments, però abans es trenca a a la dreta a buscar el Pas del Bou. Quan la pendent ja no ho permet, es camina fins a l’Esquena d’Ase, primer una mica de pujada i després planejant però per un terreny molt pedregós (com una tartera, vaja).
Es baixa fins el Coll de la Geganta, a trams sobre la bici, a trams a peu.
Ara comença la pujada, suau, però que a trams els rocs no permeten pedalar, passant pel Pic de Bacivers per acabar arribant caminant al Pic de la Dona.
Foto i avall que s’està emboirant.
Primera part de la baixada a peu, i la segona part sobre la bici, tot i que és força tècnic.
Així s’arriba a la Portella de Mentet, on trenco a la dreta per baixar fins Vallter, també amb algun tram caminant.
Un cop a Vallter, carretera de baixada fins Setcases.

Uff! masses trams a peu!!