totof

Uploaded 15 жовтня 2012

Recorded липня 2008

7,2

біля Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Sortim de Castellar del Vallès per una pista que va fent ondulacions fins al mas Canyelles on comença a enfilar-se fins el coll de Canyelles, planegem una mica i tornem a pujar fins una bifurcació i tombem a la dreta canviant de vessant i baixant fins a creuar el torrent de can Montllor, fent un seguit de giragonses anem pujant Cap el coll dels Tres pins.

Arribats al coll comencen a baixar per tornat a pujar i carenar el coll de Monner, tenim molt bones vistes cap a la Mola i el Montcau per un cantó i per l’altre cap el cingles de Gallifa, del coll seguim pujant per la serra de la Codina per planejar tot carenejant-la.

Cap al final de la serra trobem un trencall sobtat a la dreta que agafem, ara farem una llarga baixada, amb un repetjó a prop de can Sallent, la baixada acaba al torrent de can Sallent, i planegem un trosset fins la riera de Caldes des de on pugem a Sant Sebastià de Montmajor.

Des del llogaret tornem enrere per on hem vingut fins a trobar un sender a ma esquerra que en va enfilant fins el coll dels Tres Pins, on hem passat abans, agafem una pista que va baixant primer suau però que va guanyant pendent ràpidament i després d’unes ziga-zagues finals arribem al castell de Guanta.

Seguim baixant, fent una petita pausa al coll del Rossinyol, fins a can Montllor de Dalt, una mica més enllà agafem un sender que ens deixa a can Padró, un cop l’hem passat agafem un altre sender que anirà planejant fins arribar a Castellar del Vallès.

Font dels Gossos

Riera de Caldes

2 коментарів

• Фото totof

totof 2 жовт. 2013

Els crespinells són plantes crasses incloses al gènere Sedum.És un gran gènere de plantes amb flor pertanyents a la família de les crassulàcies. Són unes 400 espècies de plantes de fulla suculenta, que es troben a l'hemisferi nord. Són plantes o bé anuals o bé perennes. Acumulen aigua a les fulles.
    Text tret de la Viquipèdia i que està sota la llicencia http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/castellar-del-valles-serra-de-la-codina-sant-sebastia-de-montmajor-castell-de-guanta-castellar-3487689/photo-1554507

• Фото Neithann

Neithann 27 січ. 2017

Molt guapa la ruta. Gracies!!